sobota, października 14, 2006

Simplus daje głos po raz pierwszy

Simplus, jak to ma w zwyczaju odwleka, ale przeprasza. Dziś otrzymałem od nich wiadomość następującej treści:


Szanowni Państwo,

Odpowiedź
---------------------------------------------------------------
Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
Prosimy o cierpliwość.
 
Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
 
 
Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
--------------------------------------------------------------
 
Rachunek elektroniczny w PLUSIE!!!
www.ebok.pl


Ciekawe ile czasu zajmie im przeanalizowanie tekstu który posłałem, mam nadzieje że niedługo, bo wiem, że tak jak i ja, czekacie na odpowiedź ;)

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Pewnie zapuszczą jakiś plusowy generator odpowiedzi na uciążliwe pytania i otrzymasz sam bełkot ;)

8:37 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a ja dzisiaj przedluzylem umowe z ERA GSM :) ladna pani - ladne pakiety - i mam duzo lepszy abo niz mialem i to za mniej pieniedzy :).
chyba nie odczepie sie od ery - a tak wlasciwie to napewno widzaac co plus/Vodafone/ i orange wyprawia :)

2:05 PM  
Anonymous Anonimowy said...

A tą ładną panią to do którego pakietu dodają, bo szukam, szukam i znaleźć nie mogę :P

7:53 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Chociaż fotkę telefonu byś wstawił :P

2:47 AM  
Anonymous Anonimowy said...

OT:

"waleczny i bohaterski"
;)

;p ;p ;p

:D :D :D

3:23 AM  
Anonymous Anonimowy said...

fotki telefonu nie wstawie bo nie mam :) tzn nie mam nowego telefonu bo zostawilem sobie swoja motorolke a1000

1:39 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Kuzyn! to jest jeden z lepszych blogów jakie czytałam, naprwde!
Świetny tekst, lekkie pióro, sporo żartów, i rewelacyjne zdjecie (choc komórką :))
Czytałam jednym tchem, naprawde zazdraszczam takiego języka pisanego.
Zdjęcia, cóż, świetne spojrzenie na świat.
Jestem dumna ze mój prywatny kuzyn jest taka zdolniacha!(to mój pierwszy zachwyt nad Twoją osobą).
No i sprawa szkoły, powiem Brawo!!! (to już drugi zachwyt).
Ale nie byłabym sobą gdybym nie dodala jednego "ale", bo oczywiscie jest jedna wada: za-ma-ło, za-krót-ko. Prośba: pisz, pisz, pokazuj! I nie marnuj sie w tym kiosku!
Pozdrawiam - stara kuzynka Aśka
PS Muszę wyznać że zmieniłeś mój pogląd na Woodstok.Dzieki.

8:01 PM  

Prześlij komentarz

<< Home