wtorek, maja 16, 2006

Sprostowanie

Sprostowanie, ostatnio napisałem, iż umieszczę notkę, z wcześniejszą data niż poprzednia. Tak tez uczyniłem.
I tu sprostowanie:
Skoro nowa notka, jest starsza od najnowszej, znaczy to, że znajduje się pod starszą od tej, bo mimo ze nowa, jest starsza od tamtej. Zrozumiano? Mam nadzieję :> I zapraszam do lektury wpisu sprzed „Notki zastępczej” Miłego czytania ;)
A co do zdjęcia, nie lubię postów bez zdjęć, więc wrzucam, co mi w oko wpadnie ;) Mojego autorstwa rzecz jasna ;) Posted by Picasa

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Dupa nie notka, zgubić się można :|
(hehe, napisałeś i jeszcze dostałeś zjebe:D:D:D)

12:30 AM  
Anonymous Anonimowy said...

no i bija tandola :) to moze i ja sie przylacze ?

12:53 AM  
Blogger Tandol said...

a bo nie umiesz czytac ze zrozumieniem :P Jednak nie wszystkiego w szkolach ucza :P

I Moro, nikt nie bije, w kazdym razie mam taka nadzieje :P

1:38 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Za to czytanie ze zrozumieniem to dostaniesz! Normalnie w szprychy sie wkręcisz...;p

11:29 AM  
Anonymous Anonimowy said...

widzisz tandol a jednak beda bic :D

12:00 PM  
Blogger Tandol said...

Ale ja tam sie nie boje, chyba... ;P

12:37 PM  

Prześlij komentarz

<< Home